piątek, 30 października 2015

Październikowe mini-zakupy

   




Miska podróżna Ocanis - przyda nam się na wyjazdy itp. Bidon niestety nam się nie sprawdził, więc postanowiłam kupić miskę.


Więcej zdjęć:

Rozłożona miska od środka

Złożona miska od środka







Obroża Ocanis - szerokość obroży to 2 cm.


Więcej zdjęć:

Obraża z drugiej strony

Rozłożona obroża








Materiałowe ringo Ocanis - od dawna szukałam materiałowego frisbee, bo plastikowe i gumowe na początek u Rafi'ego się nie sprawdzały, tylko żebym mogła kupić na miejscu a nie zamawiać przez internet, ponieważ jak zamawiałam kurierem zazwyczaj nie udało mi się odebrać paczki, zwłaszcza, że nie było nikogo w domu a ja się nie wyrabiałam. Widząc to ringo, od razu pomyślałam, że będzie dość dobre.





Dwustronna szczotka do sierści Ocanis - nasza szczotka Trixie zepsuła się miesiąc temu, więc kupiłam nową innej firmy.






Smakołyki "kostki" Ocanis, dwie paczki - Od czasu do czasu je kupujemy, przydatne na treningach, psy też bardzo je lubią.




I całość zakupów:





Wszystkie produkty firmy:



Jeśli nie widziałeś ostatniej notki-zapraszam! *klik*



Pozdrawiam! J&S&R&F




4 komentarze:

  1. Ile produktów z O'Canis ;).
    Ostatnio byłam w Rossmanie i widziałam dużo produktów z tej firmy oraz z Winstona.
    Miska podróżna bardzo mi się podoba, jednak u nas w zoologicznym kosztuje 14 zł, a na miseczkę podróżną to chyba dużo.
    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowy pościk!
    psi-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że znajdziesz tańszą w Rosmanie ;)

      Usuń
    2. Jak następnym razem będę (prawdopodobnie za tydzień) to spróbuję coś wypatrzyć ;)

      Usuń
  2. Też kupiłam to ringo. Jak u was z wykonaniem? Ja musiałam na dzień dobry zszyć.

    OdpowiedzUsuń