sobota, 16 stycznia 2016

Liebster Blog Award

   A na czym to polega?


,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Nominacja jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



                                                          Nominacja od Laki




Pytania:

1. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?
                                 
Odpowiedź:

Aby zapisywać nasze postępy i zostawić gdzieś pamiątkę po tym co robimy, żeby w przyszłości móc powspominać.Chociaż przyznam iż praktycznie nie ma tu nic o naszych postępach...a to źle, ale planuje niedługo to zmienić.

2. Jaka jest ulubiona zabawka twojego psa?

Odpowiedź:
Ulubionymi zabawkami Rafiego są...w sumie nie umiem określić dokładnej zabawki/zabawek. Ogólnie wszystko czym da się szarpać i jest dość miękkie. Np. szarpaki polarowe, "mopy", różne futerka itp. W grę wchodzą również frisbee która są coraz atrakcyjniejsze! Piłki odeszły na bok :P 


3. Gdzie chciałabyś pojechać ze swoim psem?

Odpowiedź:

Mam w planach (w przyszłości) wybrać się do Annówki. To zdecydowanie moje marzenie. Każdy zachwala sobie to miejsce więc i ja chciałabym zobaczyć i przekonać się na własnej skórze :D Oprócz tego mamy jakieś mniejsze cele (czyt. MADzone, Be Power czy po prostu jakiś psi event itp.)

4. W jaki sposób spędzasz swój wolny czas?                                                                                                      
 Odpowiedź:
Głównie spacerując, chodząc na treningi, jazdy rowerem, wypady nad wodę. Zwłaszcza teraz, w okresie letnim.


5. Co byś chciała poprawić razem z twoim psem?

 Odpowiedź:

Zdecydowanie musimy popracować nad chęcią ganiania za rowerami... :P

6. Skąd pomysł na imię twojego psa?

 Odpowiedź:
Jakoś spontanicznie, nie przemyślana decyzja. Nie przywiązuje dużej wagi do imienia :v

7. Czy twoją przyszłość wiążesz z psami?

Odpowiedź:

Jak najbardziej. Chyba, że moje życie pójdzie w stronę muzyki, wokalu. Na razie jeżdżę na konkursy, wpadają jakieś miejsca. A z psami nigdzie nie byłam, ale planuje..tak planuje. Nawet jeżeli robiłabym coś w stronę muzyki dalej będę uczestniczyć w psim świecie i może kiedyś coś się uda :D

8. Co ćwiczysz ze swoim czworonogiem?

 Odpowiedź:

Rafi: "frisbee", agility, bikejoring



9. Jakie masz zdanie na temat wyrzucania psów albo oddawania ich do schroniska?

 Odpowiedź:

Oczywiście jestem przeciw. Stokrotkę ktoś porzucił w wakacje 2013r (?) chyba dobrze pamiętam rok... :P 
Przygarnęłam ją z ulicy, ale była strasznie nie ufna...i do tej pory są momenty, że się boi gwałtownych ruchów..boi się też rzuconych zabawek, wody, gdy jakiś przedmiot leci w jej stronę. Przypuśćmy: pluszowy miś. Albo podniesionej ręki. 


10. Jakie są twoje ulubione rasy psów i dlaczego?

 Odpowiedź:

Moją ulubioną rasą psa jest JRT, ONki, CSA, mam też wielki sentyment do pekińczyków i WHWT. Czemu? Nie wiem, mam taki gust, znam przedstawicieli tych ras i uważam, że pasują do mnie, do mojego charakteru i ogólnie :D

11. Skąd pomysł aby wziąć taką rasę psa, a nie inną?


 Odpowiedź:

Skąd? Z ulicy ;p A tak poważnie... od zawsze miałam KUNDELKI i tylko KUNDELKI. Nigdy mi nie przyszło na myśl, że mogę mieć rasowego psa, NIGDY! Dlatego... w sumie tak zostało, ale nie zaprzeczę, że podobają mi się niektóre rasy, nawet bardzo :D


To będzie na tyle, teraz nominacje. A więc nominuje:


Pytania dla was:

1. Jakie macie plany na wakacje?

2. Co zdążyliście zrobić (lub gdzieś być) przez miniony miesiąc wakacji?

3. Co w najbliższym czasie planujesz robić ze swoim psem?

4. Jakie były wasze najnowsze psie zakupy?

5. Co nie podoba Ci się w zachowaniu Twojego psa?

6. Czemu takie, a nie inne imię pupila?

7. Jak zaczęła się Twoja przygoda z psami?

8. Na jakich psich eventach udało wam się być?

9. Jaki sport ćwiczy wam się najlepiej? (O ile ćwiczycie)

10. Jakie są twoje ulubione rasy psów i dlaczego?

11. Planujesz w najbliższym czasie mieć psa? A jak nie to kiedy?



Wiem, że nie pisałam tu za wiele o Stokrotce a raczej praktycznie w ogóle ale ostatnimi czasy poćwiczymy jakieś sztuczki, przypomnimy stare, pobiegamy i na tym koniec. Oczywiście uczestniczy ze mną na każdym spacerze, wypadzie nad wodę i jest ze mną praktycznie wszędzie i cały czas ale widzę, że odpowiada jej bardziej bierny tryb życia, nie chce jej po prostu do niczego zmuszać. Oczywiście będą się pojawiały posty o Rafim jak i o niej, tylko trochę mnie niż dotychczas.




Pozdrawiamy! J&S&R









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz