czwartek, 29 września 2016

Nieobecność, brak fan page?

Hej wszystkim! Piszę, żeby trochę wytłumaczyć wam naszą nieobecność. Może niektórzy zdążyli zauważyć ale fan page już nie ma, został tylko blog. Czemu? Stwierdziłam, że jest mi to zbędne skoro i tak używam tego raz na ruski rok, może nawet nie. Posty nie miały i nie mają sensu, więc po co? Kiedyś było to jakąś formą pamiętnika, ale w pewnym momencie przestało mi to sprawiać przyjemność i mieć jakikolwiek sens.
Pojawiły się nowe pasje, nowe cele w życiu, kolejne etapy. To nie tak, że skończyłam całkowicie z psim światkiem, po prostu trochę się od niego odcięłam. Oczywiście nie jest tak, że przez to zaniedbuję psy, one mają się bardzo dobrze. Często chodzimy na spacery do lasu, jeździmy na socjal do miasta. Po prostu nie jestem już w to tak wkręcona jak byłam kiedyś. Może przez mniejszą ilość czasu, nowych ludzi w swoim otoczeniu. Pewnie wszystko w jakiś sposób na to wpłynęło, ale to po prostu nie to co kiedyś, nie to co w 2012 roku kiedy założyłam swój pierwszy psi fp. Być może kiedyś do tego wrócę, kiedyś znów będzie to dla mnie czymś niesamowitym, czymś sprawiającym ogromną przyjemność, ale w tym momencie po prostu rezygnuję z psich sportów i różnych tego typu rzeczy. Chciałabym podziękować wszystkim za czytanie bloga, za to, że dzięki temu światu poznałam wielu wspaniałych ludzi, za to, że poznałam swoją przyjaciółkę, w sumie nawet dwie. Dziękuje wszystkim za tą rodzinną atmosferę jaką każdy się tu obdarza bez względu na wiek. I mam nadzieję...do usłyszenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz